Löne-lördag.

Kom precis hem från Cromwell där det blev mat och öl med tjejerna. I varannan lägenhet spelades musik och högljudda människor hördes ända ner på gatan. Det bästa av allt är när huset mittöver hörs mest utav alla.. Och där låser jag upp dörren i min ensamhet, redo att möta sängen för att sjunka in i drömmarnas land. Känns ansvarsfullt och till en viss del skönt..
Löning+puls= fullt med folk. Malin+fullt med folk= kaos. Finns det något värre än ett dansgolv så fullt att man inte behöver röra på sig, då man dansar (knuffas omkring) ändå!?

Dock så vet jag, Hade det inte varit för att jag börjar 09.30 imorgon så vet jag att jag med skulle suttit på en förfest med en vinflaska, försöker verkligen inte lura i någon något annat.

Ha lite extra kul för mig ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0