Bra dag.

Har sen jag flyttade in i Söndags haft folk omkring mig hela tiden.. Linnea har tex. än så länge kommit förbi här varje dag. I förrgår hade hon med sig katta, även Ante kom hit + min familj. Igårkväll var det jag, Ante och Lelle som låg i soffan hela kvällen.. Imorse ville Martina komma och titta (fick även hjälp med att packa upp, och ja, Linnea kom med♥) Så fort dem gått härifrån så byttes sällskapet ut mot Alexandra. Mormor, Mamma, min bror samt hans flickvän har jag också hunnit med att haft som besök, dem gick nyligen härifrån.

Nu sitter jag själv i soffan och äter bullar som mormor lämnat. Taco+spelkväll stod på schemat med några vänner, men jag blir nog kvar hemma.. Pratades även om en utgång med Alle, men då vi varken har dricka eller biljetter så blir det nog inget utav det heller.

Fin dag. Fina vänner.

Glad tjej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0