Semester.

Började dagen med att gå ner till stan för att luncha och planera semester med Linnea och Sophia.. Slutade istället med en massa skitsnack så ingenting blev gjort. Har därför legat framför datorn och kollat på resor hela kvällen. Nu är semestern iallafall inskickad så nu hoppas vi bara på det bästa.

Har även varit på handledarkursen för körkort. Det tråkigaste på länge, kunde knappt hålla ögonen öppna.

Borde gå och lägga mig nu, Linnea kommer till mig alldeles för tidigt imorgon.. Om jag lyckas komma upp.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha nu kan du läsa min otroligt roliga blogg ;) hoppas att ni hade roligt ute igår ;) pussssss

2012-02-05 @ 11:38:40
URL: http://emeliesophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0