Lill-lördag.

Är det inte typiskt, har tjatat på ungefär alla tänkbara att vi ska gå ut ikväll, Hamnar på världens med jobbtjejerna samt vänner till dem, hur trevligt som helst.. Och vilka blir inte taggade? Och vilka ska gå ut? Jo, inte jag iallafall där jag satt med mina kängor. Kan.inte.dansa.i.lågskor! Haha. Mitt egna val.. Som slutade i att jag och Amanda tog en promenad hem hur som helst. Jag får hålla mig tills på lördag då vi åter ses igen, för att fira Alexandra.tyvärr, så slår ju inget onsdagarna på Hugo. Eller Hugo överhuvudtaget..

Nåväl. Någon gång måste det vara min tur att passa, var faktiskt ute förra onsdagen + onsdagen innan det, krigare som man är.

Men Med rätt människor runt sig funkar det överallt. Och med det säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0