lägenhet,resor,jobb.

Ligger i sängen framför datorn och tvn, precis som jag gjort hela dagen - förutom att jag varit på lägenhetsvisning. Jag gillar den trots att den är väldigt liten. Ja. Nej. Har även kollat på en annan som jag förhoppningsvis får hyra i andrahand, får svar i början utav Feb. Men då är frågan, ett andrahandskontrakt eller att köpa sig en egen?
 Hur som, så ser jag väldigt ljust på det hela. Snart så.. Kanske kommer det att hända någonting.

Satt alldeles nyss också och kikade på resor tillsammans med Mamma. Familjen har tänkt åka när mormor fyller 65 nu i September. Ska även åka någonstans med tjejerna och med pojkvännen. Mycket men kul!

 Linnea var även här förut och sa Hej, är nämligen sjuk, just därför jag inte gjort någonting idag. Skulle jobbat och allt. Hatar att sjukanmäla mig. Vill ju jobba, såklart.

Massor med bra program på tvn att underhålla mig med, massor med fina lägenheter att kika på och framförallt massor med fin inredning.



Chillar.


Kommentarer
Postat av: natta

MEN VAFAN här är din blogg!! säg att du byter då, trodde du tagit bort den!



haha men jag är på jobbet o mobilbilderna blev sjukt fula o bara gulröda.. så när jag kommer hem får ni seeee :d hihihih

2012-01-25 @ 20:29:22
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0