Jobb.

Nyligen kommit hem från jobbet, slutade vid 01 och tog spårvagnen hem. Blir som paranoid när jag går hem från vagnen, tror att någon står och lurar bakom varje hörn, precis likadant är det de mörka mornarna vid omkring 05.00.. Skrämmer upp mig själv helt.

Påtal om något annat så har det skett något stort idag.... Jag har gått till körskolan! Vaaa, är det sant?!!! Jo men visst. Den 30 jan går vi handledar- kursen. Det trodde ni aldrig va? Och när vi ändå är igång så ska jag och Linnea börja träna, redan nu om någon dag. Hade ett sånt peppande samtal kring allt detta i onsdags( efter några glas vin) men det hjälpte verkligen. Fick en riktig jävla hård spark i röven känns det som och jag är taggad! Underbart!

Nu ska jag smsterra Linnea, har dom inte blivit klara på jobbet ännu?

Bilden på mig och Alle åker upp pga. Att jag saknar henne maaassor. Imorgon ses vi dock på jobbet.. Jag säger då det, älskar mitt jobb och att jag får göra det tillsammans med några av mina finaste. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lelleee

Att du dessutom skriver detta efter att ha arbetat det jobbiga passet igår när vi var alldeles för några.. Du älskar ditt jobb minsann!! Och jag är såå glad att vara tillbaka :)

2012-01-14 @ 18:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0