Förkyld.

Trotsar förkylningen och jobbar ändå.. Blir bara värre. Hade helst av allt velat spendera lite lön på Hugo ikväll. Som ni förstått älskar jag onsdagarna! Imorgon är jag iallafall ledig, får se om jag orkar shoppa lite... skoja, det är klart att jag gör! Måste hur som ta det lugnt för på fredag ska jag jobba på en annan restaurang, Klinga! Börjar 05.30. Kan nästan tro att det är ett skämt, men nej då.



Bjuder på en liten egotripp från förr, var ändå en ganska engagerad bloggare med tanke på alla dessa bilder jag tog! Haha. Kommer förmodligen att bli bättre - då vi går mot varmare tider.. tills vidare får det va.


Kommentarer
Postat av: natta

Förstår det sötis! tack vad snäll du är. Men jag älskar dig i ditt blonda hår, du är verkligen fin i sådär blont!!



PUSS

2012-01-26 @ 00:16:31
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: carris

Du är så liten och sööööööt :D

2012-02-07 @ 11:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0