Alkohol.

Ligger i sängen och tänker tillbaka på helgen. I vanliga fall hade ungefär halva kvällen försvunnit ur minnet då jag alltid lyckas dricka ett eller två glas för mycket. Detta leder oftast till en förjävla ångest.
Men i lördags skötte jag mig fint. När vi gick på drottninggatan efter stängning sa jag " Gud var skönt det är att gå hem nykter "

Jag minns hela kvällen och det finns inte en gnutta ångest. Jag hade kontroll över mig själv och gjorde ingenting jag önskat gjort ogjort.

Vad lite alkohol kan förändra personer,

Jag bad Linnea om att alltid se till så att jag håller mig i detta skick framöver!
Kanske inte lika roligt, men värt det dagen efter.

Dags att gå upp ur sängen och fånga dagen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0