Blabla.

Hej bloggen!
Kom precis hem från jobbet, slängde mig direkt i soffan framför tvn. Bästa tv-tisdag! Imorse vid 10 ringde klockan, Det var dags för första tvätten sen flytten. Gick bra förutom att tvättstugan ligger i ett annat hus..

Igårkväll när jag kommer på cykeln från jobbet,  så är jag påväg att svänga in och ska parkera cykeln tills Ante säger; Vart ska du? Fattar inte vad han menar.. ska ju bara parkera.. Om de inte vore så att jag svängde in på helt fel gård! Lär sig fan aldrig det rätta huset. Nåväl. Det var väldigt mörkt!

Imorgon kommer några donkisar hit till mig och sedan blir det hugo.


Okej. skitsamma i bilder. HÄNDER JU INGENTING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0