Skilda världar.

Emma och jag stod i driven, jag tog emot beställningarna och hon gav ut dem.. Jag känner plötsligt igen killen i luckan, det kan väl inte vara...?

Ropar åt Emma att kolla på han som skulle komma fram i vita bilen.. Så får jag höra genom mitt headset " det är ju skilda världar Daniel!!! " jag skriker till lite och nu undrar en annan gäst i luckan vad jag håller på med " det är en kändis där framme " säger jag och springer fram till honom i lucka 2 och slänger ur mig " jag visste att jag kände igen dig " han bad sedan Emma hälsa åt mig då jag sprang iväg lika fort som jag pratat med honom.. Haha vi levde på det i någon timme där..

Snart går jag på den sista stängningen för helgen, undra vad som sker ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0