Jobb.



Den här transparenta skapelse kostade min lillebror 500 spänn! Valde ut den i födelsedagspresent. Tror ni jag har använt den någon gång? Svar nej.. Blir så trött på mig själv. Lyckas helt plötsligt inte matcha den till något, trots att jag hade en miljon outfits i huvudet.

Nåväl. Igår hade jag så otroligt tråkigt i väntan på att jag skulle få börja jobba vid  16.00. Det slutade med att jag gick hela vägen till jobbet, hageby.. och ja, det är ju en bit! Jobbade sedan 10 timmar på det. Idag är det bara ynka 4h, sen tar jag helg! Något jag får sota för nästa vecka då det är stängningspass fre,lörd,söndag.. men det tar vi då!

 Ikväll blir det hur som helst myskväll då han,såklart - jobbar hela helgen bara föra att jag är ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0