Fredagskänsla.

Överallt får jag höra om hur skönt det är med fredag, Helg.. Själv kan man säga att jag redan haft min eller att jag skippar den helt. 16-02 pass fre, lör och söndag.

Jag,typ, älskar mitt jobb.. Det är så synd att jag får gäster som man bara vill skjuta skallen av.. Så.jävla.jobbiga! Har trots allt en liten hatkärlek till dem.. Kan inte vart nån som lärt dem skillnad på rätt och fel. Ibland önskar jag att istället för att få vara lilla Malin, byta skepnad till en stor stark bjässe till man när jag tar beställningar, då kanske jag skulle slippa höra mitt namn skrikandes över hela matsalen. Ska man ta de som en komplimang?

Nu ligger jag hemma hos Ante, han sover redan men lyckades hålla sig vaken tills jag kom ändå. Hjärtat!

Jag hörde föresten att Amanda P åkte ur idol! Fan också. Undra om hon kommer till linden imorgon. Nörd. Nu ska jag försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0