03:19.

Klockan står på 11.00, det sägs att åtta timmars sömn ska räcka och det blir det ju nästan.. Men tvivlar starkt på mig själv. Har jobbat natt nu så länge att dygnet är totalt upp och ner.

Innan jobbet gick jag på stan med Emma, Carro och Heidi.. Väl på McDonalds var Alexandra där i några timmar med mig och förgyllde dagen ytterligare... Det är så perfekt att få jobba ihop med en av sina närmsta vänner samt en massa andra fina människor. Då spelar jobbet i sig inte någon större roll.

Hur som. Ska fördriva tiden genom att läsa bloggar jag egentligen inte gillar så jag fortare ska bli trött!
Julbak med Alle står på schemat imorgon och det tar ju på ens krafter att sitta och titta på medan hon gör allt jobb! Haha. Kanske att jag får komma med nåt annat förslag på vad vi kan hitta på.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0