Om jobb, katt och klänningar.

Kom precis innanför dörren och möttes av en hyperaktiv men förhoppningsvis glad Molly. Tog en allergi-tablett så jag kunde klappa lite på henne.. Nu är hon ute i stormen och är lite orolig över henne, som en mamma. Stod kvar länge och kollade så hon verkligen gick ner från balkongen så jag inte stängde ut henne fast att hon inte ville, någon minut senare ropade jag på henne. Då får hon skylla sig själv nu.(ska gå och titta efter henne igen innan jag somnar)

Det var en tung kväll på jobbet, efter 22 var det bara jag och mina 3 favoritkillar kvar.. Och en massa med gäster. Jag var helt slut och det både syntes och märktes.. Var som en gnällig liten snorunge. Men så fort klockan blev 1.00 och vi stängde så blev det bättre..

Beställde föresten en klänning i julklapp till mig själv (från ante) ifrån inlovewithfashion, sidan som är galet hypad just nu då varenda bloggerska lägger upp bilder och skriver om hemsidan. Jag valde mellan två stycken. Ingen av dem fanns sen i min storlek. Det blev någon helt annan lite halvsnygg klänning bara för att, det var ju faktiskt rea! Nu är det bara att vänta och se.

Borde sova nu, ska gå upp skapligt tidigt och åka iväg på en massa ärenden. Handla julklappar, åka till systemet, handla inför förfest.. Ja listan kan göras lång.
Ska ändå bara läsa liiite bok först. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0