Donken-love.

Dagen började lagom bra när jag vid 05.30 stod och väntade på en spårvagn som aldrig kom och inte heller ersattes av någon buss, tja försening till jobbet..

Slutade ovanligt tidigt och åkte direkt till stan för att möta upp Sanna och Heidi där vi sen spenderade flera timmar.

Påtal om något annat..

Christine är äntligen tillbaka på jobbet så nu är allting som det ska vara igen. Om vi bortser från att Irmeli inte längre är kvar, Men vi är nu inne på fjärde helg ihop vilket duger mer än väl! Är jävligt tacksam över att jag har så fina personer omkring mig varje dag. Tack tack tack, och tack för alla dom
Senaste, galna lördagar vi haft!

Nog om min kärlek till donken-tjejerna. Haha.

Imorgon kommer min familj hem, det har gått alldeles för fort men jag saknar dem. Speciellt Min lillebror. Har varit nära flera gånger att smsa till han och fråga ex. Var han är, eller om vi ska göra något när han kommit hem från skolan - för att sen komma på att han är flera timmar ifrån mig, i ett annat land.
Är ledig imorgon och ska då städa rent hela lägenheten.. Typ.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-12-15 @ 23:20:57
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0