blabla.bla.

Gick på stan, idag igen.. Kom hem med lite mer vettiga saker denna gång. Köpt en jacka som jag ska hämta på Söndag pga. att den var trasig, något som skräddaren skulle fixa! En otroligt fin orange klänning från monki samt linnet nedanför. (Vilket var det enda jag hittade bild på)

Har precis lagat mat och inväntar familjen, tror inte dem landet än försom de inte ringt, men om bara några minuter så. Återstår att se om vi tjejer sen hittar på något eller om jag stannar hemma.. Jobbar trots allt tidigt imorgon - direkt efter ska jag till Svärtinge för att fira morfars 70 års dag, lika fort som jag kom behöver jag åka därifrån för att gå några hundra meter hem till Amanda för förfest! Kommer nog bli en toppenlördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0