Alla älskar Alice.

Ligger och tittar på filmen jag nämnt ovan. Känner igen mig så väl. Frustationen smärtan lögner. Får ont i hjärtat. Inget barn ska behöva välja..

Det var heller inget vi gjorde, nu är det istället han som valde bort oss.

Dagen före julafton, vi gjorde ett nytt sälj-rekord på jobbet! Förstå hur mycket folk..

Firat lite jul hemma hos Ante, försökt att slå in julklappar i sista sekund. Ärligt talat så känns det inte som om jag går in för detta helhjärtat.. Självklart vill jag ge mina fina en massa saker som dem är värda. Men. Allt annat. Runtomkring, känns lite för jobbigt helt enkelt.. Vore skönt om man kunde glida igenom helgen smärt och tankfritt! Nåväl. Nu börjar filmen igen.

God jul allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0